نوشته شده توسط : farnaz

انتخاب جراح لابیاپلاستی

افراد زیادی در تهران و یا شهرستان ها به دنبال بهترین جراح لابياپلاستي در تهران  هستند. پزشکی که دارای تخصص و تبحر باشد ، یکی از نکات مهمی است که بانوان در زمان انتخاب جراح لابیاپلاستی خوب باید به آن توجه نمایند .

دکتر بهمن پور جراح لابياپلاستي

در ذیل مهم ترین نکاتی را که یک جراح زیبایی زنان باید داشته باشد را بیان می کنیم .

آشنا بودن با آناتومی ناحیه تناسلی بانوان

یکی ازنکاتی که بانوان باید به آن توجه ویژه ای نمایند ، این است که جراح لابیاپلاستی باید با دستگاه تناسلی زنان به خوبی آشنا باشد زیرا ، جراح زنان به راحتی براساس وضعیت واژن و لابیاها می تواند تعیین نماید که کدام تکنیک و روش عمل لابیاهابرای شخص موثر و  بهترین نتیجه ممکن را حاصل می کند .

معاینه دقیق بیمار

یکی از نکاتی که از نظر خیلی از اشخاص شاید مهم نباشد ، معاینه اولیه است ، این معاینه دقیق باعث می شود که بهترین دکتر لابیاپلاستی تعیین نماید که کدام روش سبب هارمونی ناحیه تناسلی با بدن شخص می شود ، همچنین در این معاینه اولیه است که شخص اگر به بیماری خاصی مبتلا باشد ، تعیین می گردد که می تواند این جراحی را انجام دهد یا خیر ، به عنوان مثال اگر شخص دارای عفونت باشد در ابتدا الزامی است که درمان عفونت واژن انجام شود ، سپس عمل زیبایی لابیاها انجام شود .

آشنایی کامل با پیچیدگی کلیتورال لابیا

آشنا بودن با کلیتورال لابیا بسیار مهم است ، زیرا تعیین کننده زیبایی دستگاه تناسلی است ، مهم ترین رکن در جراحی لبیوپلاستیآشنایی با پیچیدگی کلیتورال لابیا است که نقش تعیین کننده ای در زیبایی دستگاه تناسلی است .

راهنمایی دقیق جراح

یکی از نکات دیگر که تعیین کننده بهترین جراح زیبایی زنان است ، راهنمایی و مشاوره دقیق بیمار است ، پس از اینکه شخص جراحی لابیاها را انجام داد ، باید به طور کامل با مراقبت های پس از لابیاپلاستی آشنا باشد ، جراح زیبایی زنان باید نکات کلیدی و مهم را که در نتیجه جراحی تاثیر گذار است را به بیمار بگوید ، به عنوان مثال یکی از نکات مهم پس از لابیاپلاستی عدم کشیدن سیگار و دخانیات می باشد ، زیرا سبب ایجاد دهینسس در بیمار می شود و اگر شخص در ماه های اول پس از لابیاپلاستی به استعمال سیگار بپردازد ، امکان رخ دادن پارگی پس از لابياپلاستي به میزان قابل توجهی افزایش می یابد .

جراح لابیاپلاستی خوب در تهران

 

بررسی دقیق آزمایش ها توسط جراح لابیاپلاستی

بانوانی که قصد انجام لابیاپلاستی را دارند باید یکسری آزمایشات قبل از لابیاپلاستی را انجام دهند که بررسی دقیق این آزمایشات بسیار مهم می باشد ، به عنوان مثال بانوانی که دیابت دارند ، باید قندشان در طول جراحی چک شود و یکسری دارو خاص برای آنها نوشته شود تا پس از لابیاپلاستی و در حین عمل لابیاپلاستی با خونریزی بسیاری روبرو نشوند .

آشنایی با تکنیک های روز دنیا

اعمال تنگ کردن واژن و جراحی لابیاپلاستی دارای تکنیک های مختلفی است ، این جراح است که باید تعیین نماید که کدام تکنیک برای شخص مناسب است به عنوان مثال تکنیک Z-Plasty Technique  را باید برای بانوانی انجام داد که دارای لابیاهای خیلی بزرگ هستند ، این تکنیک برای بانوانی که لابیا کوچک دارند اصلا مناسب نیست .

با توجه به نکاتی که در بالا بیان شد ، بسیار مهم است علاوه بر اینکه جراح دارای تخصص و تبحر باشد ، باید به شکل دقیقی این جراحی را انجام دهد که هارمونی بین دستگاه تناسلی و سایر اجزای بدن انجام شود و به بخش عصب دستگاه تناسلی آسیبی وارد نشود تا حس جنسی پس از لابیاپلاستی کاهش نیابد .

لازم به ذکر است که بدانید دکتر میترا بهمن پور در کنگره های مختلف کشورهای مختلف و بین المللی دنیا شرکت کرده اند تا تکنیک های روز دنیا را برای جراحی لابیاپلاستی به کار ببرند .

منبع

 

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farnaz

دانلود بازی Gears of War 1 Ultimate Edition + all DLC نسخه کم حجم و فشرده – ریمستر دانلود بازی چرخ دنده های جنگ ۱ (گرز آف وار) برای کامپیوتر

Gears of War Ultimate Edition

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Gears of War Ultimate Edition برای کامپیوتر و دانلود Gears of War Ultimate Edition برای pc و دانلود بازی چرخ دنده های جنگ ۱ دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازیGears of War Ultimate Edition , دانلود Gears of War Ultimate Edition دانلود بازی گرز آف وار ۱  نسخه complete edition


بازی Gears of War: Ultimate Edition ریمستری از اولین نسخه بازی Gears of War است که توسط استودیوی بازیسازی The Coalition در سبک اکشن و شوتر سوم شخص طراحی و ساخته شد و در اول مارس ۲۰۱۶ برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر شد.

سیاره زمین به طور کامل از بین رفته و انسان ها روی سیاره ای به نام سرا (Sera) زندگی می کنند. پس از مدتی، دو گروه CoG و UIR به جنگی هفتاد ساله بر سر منابع سیاره روی می آورند و سرانجام گروه CoG پیروز میدان می شود.

دانلود بازی Gears of War 1 نسخه ریمستر

با گذر زمان، روزی به نام E-Day فرا می رسد و موجوداتی به نام لوکاست در اثر استفاده از سلاح های شیمیایی بر می خیزند و به نابودی انسان ها می پردازند.

مارکوس فنیکس، یکی از زندانی های گروه CoG است که برای مبارزه با لوکاست ها از زندان آزاد می شود و همراه با گروه دلتا پیش می رود.
بازی دارای ارتقاء گرافیکی فوق العاده ای نسبت به نسخه اصلی است و حتی عناصر گیم پلی بازی نیز به استانداردهای نسل هشتمی نزدیک شده است.

دانلود بازی Gears of War 1 نسخه ریمستر

بازی Gears of War 1 یک بازی رایانه ای در ژانر اکشن سوم شخص می باشد و یکی از پر طرفدارترین عناوین انحصاری کمپانی مایکروسافت می باشد که اپیک گیمز آن را توسعه داده و استودیو مایکروسافت در سال ۲۰۰۶ آن را منتشر کرد.

این عنوان که در ابتدا قرار بود فقط برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شود، یک سال بعد و توسط استودیو People Can Fly برای رایانه های شخصی نیز منتشر گردید. موفقیت و محبوبیت نسخه ی اول از سری بازی های چرخ دهنده های جنگ زمینه ساز ساخت عناوین بعدی این عنوان گردید.

چرخ دنده های جنگ جزء نخستین عناوینی بود که امکان کاور گیری را در بازی های رایانه ای پیاده سازی کرد. وجود سلاح های گوناگون در بازی و امکان استفاده از آن ها جذابیت خاصی را به گیم پلی بازی بخشیده است.

هم چنین کنترل نسخه ی مایکروسافت ویندوز بازی در مقایسه با ورژن ایکس باکس ۳۶۰ از ظرافت بیشتری برخوردار است؛ هر چه باشد بازی کردن عناوین اکشن با موس و کیبرد هم دقت بیشتر در تیراندازی را به همراه دارد و هم آسان تر می باشد.

داستان بازی Gears of War Ultimate Edition :

مارکوس فینیکس شخصیت اصلی بازی وظفه دارد تا به همراه تیم خود به مقر دشمنی ناشناس نفوذ کند و با شکست آنان شرایط عادی را در زمین فراهم آورد. باس فایت هایGears of War 1 نیز از دیگر نقاط قوت بازی هستند که لذت بسیار زیادی را به این عنوان بخشیده اند.

در طول برخی از مراحل بازی و پس از پیشروی و کشتن چند دشمن معمولی، طراحان عنوان چرخ دهنده های جنگ غول هایی را برای شما آفریده اند که قطعا در دسته محبوب ترین باس فایت های تاریخ بازی های رایانه ای قرار می گیرد و برای آن که آن ها را بکشید باید از یک استراتژی خاص استفاده کنید.

دانلود بازی Gears of War 1 نسخه ریمستر

در پایان بایستی بگوییم که چرخ دنده های جنگ ۱، یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ می باشد که هنوز که هنوز است از اعتبار بسیار بالایی در بین بازی های ویدئویی برخوردار است.

این بازی با روایت داستانی مناسب و گیم پلی جذاب می تواند طرفداران ژانر اکشن علمی تخیلی را راضی کند. از طرفی وجود دشمنان مختلف در بازی که کشتن هر کدامشان نیازمند پیاده کردن نقشه ای خاص است Gears of War را از سایر بازی های اکشن جدا می کند.


سیستم مورد نیاز بازی Gears of War Ultimate Edition

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10
Architecture: x64, X64
CPU: Intel Core i5 @ 2.7Ghz or AMD FX 6-core
RAM: 8 GB
VIDEO CARD: GeForce GTX 650 Ti or Radeon R7 260x
FREE DISK SPACE: 60 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Architecture: x64, X64
CPU: Intel Core i5 @3.5GHz+ or AMD FX 8-core
RAM: 16 GB
VIDEO CARD: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290X
FREE DISK SPACE: 60 GB

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


راهنمای نصب

 

آموزش دورزدن مشکل سیو نکردن بازی:

کاربران عزیز، متاسفانه کرک فیکس برای بازی منتشر نشده است. اما راه حل مناسبی برای رفع مشکل سیو نشدن بازی ارائه شده. این روش، به شما اجازه می دهد تا هر چپتر از بازی را که تمایل دارید بازی کنید. یعنی مثلا فرض کنیم شما تا چپتر ۲ جلو رفتین، حالا با این روش میتونین هم چپتر ۳ رو فعال کنین، هم به چپترهای بالاتر مثلا چپتر ۹ برین! مثل یک ترینر هست انگار. دقت کنید که مشکل سیو پابرجاست و شما در حین بازی کردن چپتر ۲، نمیتونین سیو کنین. فقط انتقال از یک چپتر به چپتر دیگه امکان پذیر هست که پیشرفت خوبی حساب میشه. بدین منظور:

۱) ابتدا چپتری که می خواهید بازی کنید را درنظر بگیرید. این آموزش، فرض را بر اجرای چپتر ۳ گذاشته است.

۲) ابتدا از پوشه ی chapter0 واقع در فولدر اصلی checkpoints یک بک آپ تهیه کنید. راه ساده، تغییر نام پوشه chapter0 به عبارتی مثل chapter0backup هست.

۳) حال پوشه ی chapter0 را باید تغییر نام بدهید. ما چپتر ۳ را مدنظر داریم. پس پوشه ی chapter0 را به chapter3 تغییر نام می دهیم. با این کار، با اجرای بازی، به جای آغاز از ابتدای بازی، بازی شما از چپتر شماره ۳ اجرا خواهد شد.

================

آموزش نصب بازی

۱) ابتدا از ورژن ویندوز خود مطمئن شوید! ورژن ویندوز شما باید Version 1803 (OS Build 17134.48) و یا بالاتر باشد. بر روی سایر ورژن ها، این کرک و این بازی تست نشده است.

۲) متاسفانه مایکروسافت آپدیت جدیدی را منتشر کرده که باعث از کار افتادن کرک در بسیاری از بازی های انحصاری UWP می باشد. این آپدیت را باید به صورت دستی غیرفعال کنید! بدین منظور، لطفا Command Prompt را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و دستور زیر را بزنید:

wusa /uninstall /kb:4284835

منتظر باشید تا عملیات حذف تمام شود و ویندوز شما ریستارت شود. سپس اقدام به نصب بازی نمایید.

۳) آنتی ویروس خود را حتما غیرفعال کنید. سپس توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

۴) وارد پوشه ی اکسترکت شده ی خود شوید و فایل اجرایی InstallApp.exe را اجرا کنید. این امر باعث شروع نصب بازی می شود.

۵) اگر اخطاری درباره ی پکیج های DLC دریافت کردید، آن را نادیده بگیرید. متن اخطار به صورت زیر می باشد:

Registering any existing DLC packages…failed!

 

۶) بازی را از طریق استارت منو ویندوز خود اجرا کنید (از طریق شورتکات و یا اجرای فایل exe در محل نصب بازی، امکان پذیر نیست و خطا دریافت خواهید کرد).

================

رفع مشکلات رایج بازی:

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز ۱۰ ورژن ۱۸۰۳ به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز ۱۰ اطمینان حاصل کنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: فایل اجرایی بازی را در فایروال خود حتما بلاک کنید. به صورت کامل! یعنی Inbout و Outbound باید برای این دو مورد بلاک شود. این امر باعث می شود تا تلاش بازی برای آنلاین شدن بی ثمر بماند و بتوانید آفلاین بازی کنید.

نکته هفتم: اگر وارد بازی می شوید اما در منوی اصلی، بازی کرش می کند و خارج می شود، تنها دلیلش رعایت نکردن نکته ششم است!

نکته هشتم: حتما مطمئن شوید که سیستم شما و گرافیک کارت شما در حالت High-Performance می باشند. بر روی سیستم های دارای دو کارت گرافیک، عموما گرافیک کارت اصلی شناسایی نمی شود و باعث می شود تا بازی برای شما اجرا نشود. با تنظیمات High-Performance می توانید از شناخت گرافیک کارت اصلی خود برای اجرای بازی مطمئن شوید.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farnaz

 دانلود آهنگ علی یاسینی به نام پرواز با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + [متن آهنگ]

 

 

Download Music Parvaz From Ali Yasini

 

 

دانلود جدیدترین آهنگ علی یاسینی به نام پرواز با لینک مستقیم از رسانه موزیک everymelody.ir

 

 

  آهنگ علی یاسینی به نام پرواز

 دانلود آهنگ پرواز از علی یاسینی

 

دوستان عزیز  سایت اوری ملودی در این پست سوپرایز دیگری از علی یاسینی به نام پرواز را برایتان آماده کرده ایم. شما کاربران عزیز می توانید این موزیک عاشقانه و احساسی را بصورت آنلاین گوش دهید و یا آن را با کیفیت اصلی و لینک مستقیم بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.

 

تنظیم و میکس و مسترینگ ، ترانه و آهنگ این اثر از علی یاسینی است. دوستان متن این موزیک را در ادامه مطلب برایتان قرار داداه ایم

امیدوارم که از این آهنگ فوق العاده شنیدنی لذت ببرید و آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید.

 

 

دانلود آهنگ پرواز با کیفیت ۱۲۸

 

 

دانلود آهنگ پرواز با کیفیت ۳۲۰

 

 

 

 

متن و ترانه آهنگ پرواز از علی یاسینی

 

 

───┤ ♩♬♫♪♬♫♬♪♭ ├───

دیدمت از دور خسته بود پاهات

تا نگات کردم وای از اون چشمات

♫♪●♬♫

گفتی از دست این آدما خستم

زخماتو شستم بالتو بستم

♫♪●♬♫

حالا میبینم توی دیوونه

فکر پروازی دور از این خونه

♫♪●♬♫

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز

نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

♫♪●♬♫

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز

نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

♫♪●♬♫

چرا انقد گرفتار توام نمیدونی نمیدونم

میگی باید برم اما نمیتونی نمیتونم

♫♪●♬♫

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز

نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

♫♪●♬♫

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز

نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

───┤ ♩♬♫♪♬♫♬♪♭ ├───

 

 

برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی و کتاب های صوتی مختلف به سایت Everymelody.ir مراجعه کنید.

 

منتظر لایک و کامنت های شما عزیزان هستیم

منبع: سایت اوری ملودی

 



:: موضوعات مرتبط: فیلم و آهنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()