نوشته شده توسط : farnaz

روش های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

در این پست می خواهیم چند روش از روش های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی را به شما بازدید کننده گان عزیز آموزش دهیم . امیدواریم این مقاله برایتان مفید و کاربدی باشد.

 

ساخت یک کاتالوگ تخصصی برای معرفی یک کسب و کار بسیار ضـروری است. هر چقدر طراحی تخصصی تر باشد مخاطبان بیشتر ی را با خود به همراه خواهـد آورد . طراحی کاتالوگ صنعتی می بایست در صنعت های مختلـف رنگ و بوی آن صنعت را به خود گرفته باشد به این صورت که عکس های و نوشته و رنگ هایی که در طراحی کاتالوگ آسانسور به عنوان مثال استفاده می گـردد می بایست نمایان گر کیفیت کار و ماهر بودن آن صنعت باشد. چنان چه در طراحی کاتالوگ با هزینه کم از عکس های کم کیفیت استفاده گـردد قطعاً بازدهی آن به صفر می رسد.

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی ، طراحی کاتالوگ ارزان

طراحی کاتالوگ تخصصی

حس کاتالوگ می‌تواند تصمیم خرید مشتـری را تحت اثر بگذارد. و این مقوله موجـب می گـردد اسم تجاری شما رونق پیدا نماید . کاتالوگ باید چهره‌ای زیبـا و کیفیتی بیشتری همراه باشد تا بتواند محصولات شما را به ظاهـر درست نمایش دهد. تاکتیک های واریز نهایی ما حاوی لمینت براق و مات، چاپ به ظاهـر برجسته، سلفون براق یا مات ، ‌پوشش آبی یا UV، برچسب‌ زنی داغ یا استفاده از فیبر در داخل بافت کاتالوگ می‌شود. اثر رتگ در طراحی کاتالوگ‌ها به شدت به جلوه‌های بصری وابستگی دارند و به این دلیـل پیشنها می گـردد که قطعاً آنان را با رنگ‌هایی زیبـا چاپ نمایید. ما نوع های گوناگونی از چاپ رنگی را در اختیارتان قرار می دهیم که حاوی چاپ 4 رنگی ، رنگ پانتون ، چاپ سیاه‌ وسفید ، چاپ لعاب‌ دار و غیره می‌شود. می‌توانید تاکتیک مناسب که با هدفتان سازگاری دارد را گزینش نمایید .

طراحی کاتالوگ ارزان ماهر
 در تهران

قرار دادن اطلاعات و طراحی کاتالوگ

طراحی را گزینش نمایید که معتدلانه باشد. از گذاشتن مقدار بیشـتر از اطلاعات و محصولات در یک صفحه‌ی کاتالوگ ممانعـت نمایید. کاتالوگی که تعداد بیشـتر محصول را در یک صفحه داشته باشد، مشتـری را سردرگم می کنـد و تصمیم وی مبنی بر مطالعه‌ی کاتالوگ تا پـایان را تحت اثر قرار می‌دهد. بیشتر کمپانی‌ها یک طراح را استخدام می‌کنند تا طرح و برنامه‌ی کاتالوگشان را درست نماید . چنین طراحانی حاوی مهارت و تجربه‌ی ضـروری برای آماده‌کردن کاتالوگ و چاپ آن می باشند . برخـی وقتها کمپانی‌های چاپ کاتالوگ دارای طراحان داخلی هستنـد که می‌توانند در راستای تولید یک کاتالوگ اثرگذار به شما یاری کنند. شما برای تولید یک کاتالوگ موفق احتیاج به هزاران بخش و محصول نخواهید داشت. چاپ کاتالوگ می‌تواند یک گروه ‌ی چهارصفحه‌ای خلاصه تا یک کتاب چند صد صفحه‌ای را حاوی باشد. حتی کمپانـی هایی که زیـر ترین محصولات را دارند می‌توانند از کاتالوگ برای پیشرفت فروش خود استفاده نمایند. برخـی وقتها کاتالوگ‌های کوچک‌تر مناسـب تر از نسخه‌های بزرگ هستنـد و می‌توانند مشتریان بالقوه را بیشتر تحریک نماینند. به‌ هرحال پیدا کردن در کاتالوگی که ۱۵۰۰ بخش دارد می‌تواند برای برخـی از افـراد خسته‌کننده باشد.
زمانی که مزیت ها و عیب های چاپ کاتالوگ را برای کسب‌ وکار خودتان باز بینی کردید، می بایست شانس سفارش دوباره آن را هم لحاظ نمایید. نه‌ فقط می‌توانید به گرفتن سفارش‌های اولیه‌ ی زیاد برای اخذ کاتالوگتان امیدوار باشید، چرا که توانایی دارد چندین ماه پـس مشتریانتان تقاضـای اخذ   دوباره کاتالوگ را از طرف شما داشته باشند. ضمناً ً مخاطبان اولیه هم می‌توانند کاتالوگ شما را به دیگران نشان دهند و بدین‌ شکل  فروخـتن بیشتر ی را به همراه خواهد داشت.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت artechap.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farnaz

آگهی استخدام در بانک ها و رشته های مورد تقاضا (کاریاب)

آیا شما هم به دنبال استخدام در بانک های دولتی و خصوصی هستید؟ در این پست می خواهیم توضیحات خوبی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم . با ما همراه باشید.

استخدام بانک ها و موسسات مالی 97 – استخدام در بانک های خصوصی و دولتی

استخدام در بانک ها و رشته های مورد تقاضا

از جمله رشته های تحصیلی مورد احتیاج استخدام بانک ها و دستگاهها مالی که می بایست اشخـاص و درخواست کنندگان و دنبال کنندگان آگهی استخدامی بانک از آن را دارا باشند این رشته ها می باشد: رشته تحصیلی مدیریت کارها بانکی، رشته تحصیلی مدیریت، رشته تحصیلی حسابداری، رشته تحصیلی علوم اقتصادی، رشته تحصیلی آمار، رشته تحصیلی ریاضی، رشته تحصیلی مهندسی صنایع، رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر و رشته تحصیلی زبان انگلیسی.

همه فارغ التحصیلان و اشخاصـی که در این رشته های تحصیلی، تحصیل نمـوده اند خواهندتوانـست در امتحان داخل ی استخدام بانک و دستگاهها مالی کمپانـی نمایند. این اشخـاص در صورت قبولی در مصاحبه استخدام تازه بانک ها و بعـد در گزینش هـم ضـروری است که کمپانـی نمایند. علاوه بر امتحان استخدام های بانک و مصاحبه گزینش اشخـاص نیز صورت می پذیرد. در مصاحبه استخدام بانک ها تازه پرسشها ی گوناگون در مـورد اطلاعات عمومی افراد، اطلاعاتی مشابه با تخصص، اطلاعات فردی و شخصیتی اشخـاص و ضمناً سایـر مطالب با ارزش پرسده می گـردد و درخواست کنندگان استخدام در بانک های خصوصی و یا دولتی از جنبه های گوناگون ی بازبیـنی می شوند. چنان چه که اشخـاص در مصاحبه اثبات شوند یک عصری را هـم ضـروری است تا بگذرانند تا شخـص متقاضی برای کار در شعبه آمادگی ضـروری را داشته باشد. از جمله نکته ها دیگری که باید مورد دقت قرار گیرد و شرایط عمومی استخدام بانک در نظـر گرفته خواهند شـد حاوی :

 

استخدام تازه بانک ها و شرایط اختصاصی

متقاضی استخدام بانک ها و دستگاهها مالی باید حاوی تابعیت ایران بوده و متعهد به نظام جمهوری اسلامی باشد.

معتقد به اسلام و یا اعتقاد یکـی از ادیان رسمی کشور ایران از مهمترین شرایط استخدام در بانک ها در ایران میباشد.

سوء قبلی ه کیفری نداشته باشد و ضمناً از محکومیت به فساد اخلاقی هـم مبرا باشد.

به احزاب و گروه‌های سیاسی ویژه ای وابسته نباشد.

نداشتن اعتیاد برای درخواست کنندگان استخدام بانک و دستگاهها مالی لازم و ضـروری است.

عدم اشتغال در جایی و نداشتن تعهد خدمت به سازمان ها و دستگاه های کشور

داشتن کارت انتهـا خدمت برای مـردان متقاضی استخدام در بانک های خصوصی و دولتی ضـروری است

نداشتن منع استخدامی خصوصـیت با ارزش دیگر است

دارا بودن تندرستی و توانایی تکمیل جسمانی، روحی و روانی جهت انجام کار های بانکی ضـروری می باشد.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی می توانید به سایت کاریاب دات نت مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farnaz

فروش تی شرت با خط نستعلیق

در این مطلب می خواهیم در مورد فروش تی شرت با خط نستعلیق توضیحاتی برای شما بازدیدکننده گان عزیز ارائه دهیم . با ما همراه باشید

تاپ تی شرت حالا زیبـا ترین مدل های تی شرت را با طرح های اصیل ایرانی و فارسی ،  که به تی شرت فارسی یا تی شرت فارسی نویس در میـان مردم مشهـور است ، رابرای شما عزیزان آماده نمـوده است . تی شرت فارسی در واقع آیینه هنر ایرانی است . شما می توانید با تی شرت فارسی نویس هنر اصیل ایرانی را به همگان ارائـه نمایید . تی شرت با خط فارسی نشانگر شخصیت اصیل و ایرانی شما است و همیشه به عنوان یک تی شرت با طرحی گوناگـون از آن یاد می گـردد . یکـی از ارزشمند ترین دلیـل هایی که جوانان کشور به تی شرت های وارداتی روی می آورند در واقع کمبود طرح های ایرانی و با اصالت است . به این جهت تاپ تی شرت تصمیم به طراحی اینگونه تی شرت ها که به تیشرت فارسی نویس یا تی شرت های فارسی معـروف است روی آورده است . ضمناً می توانید تیشرت فارسی را به عنوان یک هدیه زیبا به فردی که دوستش دارید تقدیم نمایید . طرح های تی شرت فارسی نویس خیلی مختلـف و متنوع است که از جمله آنان می گـردد به تی شرت با خط فارسی ، تی شرت خلیج فارس و تی شرت شعر فارسی اشاره نمـود . برای بازدید از سایـر طرح های تی شرت فارسی لطفا به تیـم بندی ایرانی در سایت رجوع نمایید .

خصوصیات ی تیشرت :

  • نوع یقه : گرد
  • نوع آستین : کوتاه و بلند

تیشرت ارور
طی هیچ چنان چه
سایه پذیرد

جنس پارچه تی شرت ها صد در صد نخی و بـدون هرگونه مواد پلاستیکـی است . پارچه تی شرت ها از پنبه سوپر و کاملا طبیعی با برتریـن کیفیت ممکن تولید شده است . یقه تیشرت ها کاملا کشی است و حالتی خیلی نرم و لطیف دارد تا بتوانید آن را به آسانـی به تن نمایید . نوع دوخت و ایست تی شرت ها در تن کاملا ضمناً بر طبق مد روز است . ضمناً این تی شرت ها پـس از شستشو به هیچ وجه گشاد نخواهند شـد و مدل خود را از دست نمی دهند . تاپ تی شرت به شما این اطمینان را خواهـد داد که تی شرت های ارائـه شده کاملا مطابق میل شما چاپ و طراحی می گـردد .

تیشرت ارور طی هیچ چنان چه سایه پذیرد | تی شرت با خط نستعلیق

در تاپ تی شرت از جدیدترین تجهیزات چاپ بر روی تی شرت کشور آمریکا که بدون تردید ، در ایران بی رقیب است استفاده می گـردد . چاپ بر روی تی شرت به ظاهـر مستقیم با شیوه DTG با فن آوری هد پنج نازل رنگ سفید و 4 نازل رنگی با کیفیت فوق العاده و به شیوه جوهرافشان انجام می گـردد . در این نوع چاپ از هیچ گونه کاغذ ترانسفری استفاده نمی گـردد . مواد و جوهر مصرفی در چاپ تی شرت ها محصول کشور آمریکا است و به هیچ عنوان از مواد چینی استفاده نمی گـردد .

علـت فرق هزینه و بالاتر بودن هزینه های تاپ تی شرت نسبت به سایت های همانـند به نوع چاپی که در بالا اشاره شد بر می شـود . در سایت های همانـند با هزینه کمتر معـمولاً چاپ به شیوه سابلیمیشن و چاپ برگردان است که چاپ کم کیفیت ی است و به هیچ وجه قابل مقایسه با شیوه چاپ مستقیم نیسـت . در چاپ به شیوه سابلیمیشن فقط از تی شرت هایی استفاده خواهند شـد که مقدار بیشتری مواد پلاستیکـی و کیفیت پایینی دارند و چاپ تنها بر روی تی شرت های سفید میسر است .

 

قبل از خرید به این نکته ها توجه نمایید :

  • سایز تیشرت خود را در پـس از زدن دکمه خرید در وهله پـایان و در بخـش پیغام شما به فروشنده وارد نمایید.
  • برای اطلاع از چگونگی گزینش انـدازه ، به بخـش راهنمای گزینش انـدازه رجوع نمایید.
  • در زمان ثبت سفارش همه اطلاعات خود را از قبیل تلفن همراه ، کدپستی و … را به شیوه دقیق وارد نمایید .

برای مشاهده  اطلاعات بیشتر درمورد چگونگی انتخاب بهترین تیشرت می توانید به سایت toptishirt مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farnaz

متن آهنگ عوض کردی از هوروش بند

در این مطلب می خواهیم متن آهنگ عوض کردی از هورش بند را برایتان منتشر کنیم . در صورتی که ازش خوشتون بیاد میتونید آهنگ عوض کردی از هوروش بند را از سایت everymelody  دانلود کنید.

دانلود آهنگ عوض کردی

کافیه اخم کنی تا جونم بره عمرمو بدجوری مدیونم بهت
تو بخند جای تو گریه میکنم تا نخندی مگه من ول میکنم
تو بگی به من برات جون میدمو تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو
کافیه لب تر کنی پشتت درام دنیا با تو توی این مشته برام
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر
عوض کردی طعم زندگیمو
از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم
میگیره میزنه بی تو پر پر

من کنارت تا ابد میمونمو تو بری بدجوری من داغونمو
تو بمون طاقت ندارم بعد تو نمیشه باور کنم نبودتو
تو بگی به من برات جون میدمو تا دنیا دنیاست من برات میمیرمو
کافیه لب تر کنی پشتت درام دنیا با تو توی این مشته برام
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر
عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود
دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر



:: موضوعات مرتبط: فیلم و آهنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : farnaz

گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone ظرفيت 32 گيگابايت

 
blackberry keyone 32g
 

مشخصات کلی

تعداد سیم کارت
تک سيم کارت
ابعاد
9.4 × 72.5 × 149.3 ميلي‌متر
وزن
180 گرم

پردازنده

تراشه
Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625 Chipset
پردازنده ‌ی مرکزی
Octa-core Cortex-A53 CPU
نوع پردازنده
64 بيت
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی
2.0 گيگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی
Adreno 506 GPU

حافظه

حافظه داخلی
32 گيگابايت
مقدار RAM
3 گيگابايت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
2 ترابايت

صفحه نمایش

نوع
LCD
فن‌آوری
IPS
اندازه
4.5اينچ
رزولوشن
1620 × 1080
تراکم پیکسلی
433 پيکسل بر هر اينچ

ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G، 3G، 4G

دوربین

رزولوشن دوربین
12.0 مگاپيکسل
قابلیت فیلمبرداری
رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)
دوربین جلو
دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Nougat 7.1

سایر مشخصات

حسگرها
قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، ژيروسکوپ (Gyro)، اثرانگشت روي قاب جلويي (FingerPrint|Front-Mounted)
 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()