نوشته شده توسط : farnaz

 

غیرانتفاعی هدف مهمی را در جامعه پیش می برند. در واقع، آنها به افراد نیازمند کمک می کنند، برای رویدادها برنامه ریزی می کنند و به طور کلی باعث بهبود کیفیت زندگی بسیاری از افراد می شوند. معمولا این سازمان ها، بر مبنای مبالغ اهدایی عموم مردم و رویدادهایی برای جمع آوری کمک های نقدی اداره می شوند. حتی یک مرکز چاپ هم می تواند به این نوع سازمان ها کمک کند.

برای برگزاری این گونه رویدادها، باید زمان مناسبی از سال را در نظر گرفت. مثلا ماه آپریل، ماه آگاهی رسانی درباره ی بیماری اتیسم است و می توان به گروه هایی که به این بیماران یاری می رسانند، کمک کرد تا رویدادی با این موضوع برگزار کنند. پس از انتخاب تاریخ دقیق رویداد، باید محصولات ارزان قیمتی را مشخص کنیم که بتوانیم به مردم بفروشیم و همین طور محصولات گران و با کیفیت تر.

با استفاده از خدمات چاپ افست، میتوان اشیای کوچک فراوانی درست کرد که به مردم توزیع کنیم و همینطور برای سازمان ها هم راحت تر است که این محصولات را با بودجه و نیاز خود تطبیق دهند. باید به خاطر داشته باشید که اگر چیزی برای فردی، سودمند باشد، احتمال اینکه از آن شیء استفاده کند، بالا می رود و باعث بهتر شناخته شدن سازمان می شود. دستبندهایی مخصوص این کار برای آگاهی رسانی، مگنت ماشین، شارژرهای همراه موبایل و یا لباس هایی با لوگوی مخصوص سازمان ، می توانند گزینه های خوبی برای این منظور باشند و احتمالا افراد آنها را دوست خواهند داشت و از آنها استفاده می کنند.

بازاریابی در فضای اینگونه فعالیت ها، چیزی فراتر از جمع آوری پول است؛ در واقع افراد در این سازمان ها به دنبال افزایش آگاهی عمومی هستند. مراکز چاپ مانند روتا پرینت می توانند تقریبا هر شئی را مخصوص هر رویداد با لوگوی ویژه آماده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()